Bezbariérové města
Řešení pro města, která chtějí být plně přístupná neslyšícím. QR kód okamžitě propojí uživatele s tlumočníkem znakového jazyka přes videohovor. Vyberte si balíček služeb a zpřístupněte veřejné služby bez bariér.
Otevírací doba tlumočnického centra: Pondělí–pátek, 9:00–17:00
Základní balíček
- 3 přístupná kontaktní místa
- Přístupná telefonní linka
-
Překlad sdělení do znakového jazyka
Zpoplatněné (2 500 Kč za překlad) - Osobní návštěva neslyšícího lektora
Rozšířený balíček
- 10 přístupných kontaktních míst
-
Přístupná telefonní linka
1 linka -
Překlad sdělení do znakového jazyka
3 překlady, další zpoplatněné - Osobní návštěva neslyšícího lektora
Prémiový balíček
- 30 přístupných kontaktních míst
-
Přístupná telefonní linka
5 linek -
Překlad sdělení do znakového jazyka
10 překladů, další zpoplatněné - Osobní návštěva neslyšícího lektora
Základní balíček
- 3 přístupná kontaktní místa
- Přístupná telefonní linka
-
Překlad sdělení do znakového jazyka
Zpoplatněné (2 500 Kč za překlad) - Osobní návštěva neslyšícího lektora
Rozšířený balíček
- 10 přístupných kontaktních míst
-
Přístupná telefonní linka
1 linka -
Překlad sdělení do znakového jazyka
3 překlady, další zpoplatněné - Osobní návštěva neslyšícího lektora
Prémiový balíček
- 30 přístupných kontaktních míst
-
Přístupná telefonní linka
5 linek -
Překlad sdělení do znakového jazyka
10 překladů, další zpoplatněné - Osobní návštěva neslyšícího lektora
*sleva 15% platí při platbě na rok předem




Další informace
Další kontaktní místo za příplatek 500 Kč/měsíc (formou umístění QR kódu).
Přístupná telefonní linka
Každá další linka během provozní doby tlumočnického centra za příplatek 500 Kč/měsíc.
Překlad sdělení do znakového jazyka
Překlad jakéhokoliv sdělení do formy krátkého videa, ve kterém bude Neslyšícímu znakovým jazykem předána požadovaná informace. Může se například jednat o tiskovou zprávu nebo popis, jak služba funguje a jak ji mohou využít. Ve verzi základního balíčku cena překladu stojí 2500 Kč.
Osobní návštěva neslyšícího lektora
Osobní návštěva neslyšícího lektora, který poskytne školení místní komunity neslyšících o využívání služby. Součástí je i podpora pro pracovníky kontaktních míst, kde bude vysvětleno, jak službu správně prezentovat a efektivně komunikovat s Neslyšícími.
Součástí ceny je implementace a technologický support při nasazení, následná údržba a bezpečnost softwaru.